Schválně – jaký dojem ve vás zanechají tyto zásilky?
Prezentace je důležitá. Pokud se pohybujete mezi e-shopy s módou, drogerií nebo rukodělnými výrobky, určitě jste pocítili tlak na to, balit hezky.
Dává to smysl – když pečujete o detaily, dáváte tím zákazníkovi najevo, že vám na něm záleží.
Šmrnc zásilkám na obrázku dodávají poštovní krabice v kombinaci s hedvábným papírem a samolepkou. Tady nad tím prostě někdo přemýšlel.
Ještě než začnete navrhovat vlastní krabice a samolepky, rádi bychom vám předali jednu myšlenku – nehoňte se bezmyšlenkovitě za dokonalostí!
Vyrobit a zabalit takovou zásilku stojí čas. A čas jsou peníze.
Vaše peníze.
Nehoňte se proto hned ze startu za celobarevnou krabicí, potištěným hedvábným papírem a samolepkou s UV lakem.
Začněte s málem – stačí hedvábný papír bez potisku a samolepka, kterou jste si vytiskli na své tiskárně. I tím vystoupíte z davu jiných e-shopů, zákazník si vás zapamatuje a tím spíše se vrátí nakoupit nebo napsat recenzi.
1. Hedvábný papír vložte do krabice (stylově vypadají zejména poštovní krabice). A to tak, aby ji přesahoval jen na bočních stranách. Papír většinou budete muset přeložit, i vícekrát.
2. Oblečení složte tak, aby vyplňovalo celý prostor krabičky. Velikost krabičky je důležitá – pokud je příliš velká, oblečení se v ní bude pohybovat a pokrčí se.
3. Přehněte přesahující papír přes oblečení.
4. Přeložte také papír na protější straně. Jeho konec založte ještě jednou pod sebe, jak ukazujeme na obrázku. Bude působit uhlazeně + snadno tím můžete korigovat to, aby se sklad nacházel přesně ve středu krabičky.
5. Zafixujte sklad samolepkou.
6. Hotovo.
Ukázali jsme si, že někdy stačí obyčejný hedvábný papír, abyste své balení povýšili na novou úroveň. Děkovací kartička nebo vzorek – to jsou další nápady, jak budovat v zákazníkovi věrnost.