Schválně – jaký dojem ve vás zanechají tyto zásilky?
Prezentace je důležitá. Pokud se pohybujete mezi e-shopy s módou, drogerií nebo rukodělnými výrobky, určitě jste pocítili tlak na to, balit hezky.
Dává to smysl – když pečujete o detaily, dáváte tím zákazníkovi najevo, že vám na něm záleží.
Šmrnc zásilkám na obrázku dodávají poštovní krabice v kombinaci s hedvábným papírem a samolepkou s logem. Tady nad tím prostě někdo přemýšlel.
Ještě než začnete navrhovat vlastní krabice a samolepky, rádi bychom vám předali jednu myšlenku – nehoňte se bezmyšlenkovitě za dokonalostí!
Vyrobit a zabalit takovou zásilku stojí čas. A čas jsou peníze.
Vaše peníze.
Nehoňte se proto hned ze startu za celobarevnou krabicí, hedvábným papírem s potiskem a samolepkou s UV lakem.
Začněte s málem – stačí hedvábný papír bez potisku a samolepka, kterou jste si vytiskli na své tiskárně. I tím vystoupíte z davu jiných e-shopů, zákazník si vás zapamatuje a tím spíše se vrátí nakoupit nebo napsat recenzi.
Hedvábný papír vložte do krabice (stylově vypadají zejména poštovní krabice). A to tak, aby ji přesahoval jen na bočních stranách. Papír většinou budete muset přeložit, i vícekrát.
Oblečení složte tak, aby vyplňovalo celý prostor krabičky. Velikost krabičky je důležitá – pokud je příliš velká, oblečení se v ní bude pohybovat a pokrčí se.
Přehněte přesahující papír přes oblečení.
Přeložte také papír na protější straně. Jeho konec založte ještě jednou pod sebe, jak ukazujeme na obrázku. Bude působit uhlazeně + snadno tím můžete korigovat to, aby se sklad nacházel přesně ve středu krabičky.
Zafixujte složený papír samolepkou. Můžete využít samolepicí kolečka nebo si u nád nechat vyrobit samolepky s vlastním motivem.
Hotovo.
Ukázali jsme si, že někdy stačí obyčejný hedvábný papír, abyste své balení povýšili na novou úroveň. Čím dalším vystoupíte z davu? Děkovací kartička nebo vzorek – to jsou další nápady, jak budovat u zákazníka věrnost.