Rozcestník

Jsme online.Zavolejte: +420 530 504 505
Prázdný košík
 

Produkty v košíku

3 postřehy z Reshoperu

Autorem je Tom dne 5. 2. 2020

Obsah obrázku budovaPopis byl vytvořen automaticky

Letošní Reshoper se opravdu povedl a musíme přiznat, že takový zájem návštěvníků jsme opravdu nečekali.

Dost možná se tedy na mnohé z vás ani nedostalo nebo jste si v té záplavě informací z celého veletrhu jednoduše nepoznamenali vše, co byste chtěli. Pojďme si připomenout tři nejzajímavější postřehy z našeho Top-obaly.cz stánku. 

 

Postřeh #1: Papírové pásky a eko balení jsou na vzestupu

To není ve světle nejnovějších trendů nic překvapivého. Hodí se ale vědět, jaké možnosti eko-balení máte. Stále totiž přibývají. 

Nejnovějším trendem je náhrada polystyrenových flo-paků za papírové výplně.

Za zmínku stojí i papírové lepicí pásky, které vidíte na obrázku.

A od věci není ani nahrazování tradičních plastových obálek. Ty mají své eko náhražky už dlouho – poštovní krabice nebo kartonové obálky. Jsou sice dražší, ale zato šetrnější k přírodě.

Papírové pásky s potiskem Zdravé výživy
Oblibu získávají papírové pásky s potiskem i bez potisku.
 

Postřeh #2: Začínající e-shopaři prahnou po brandových obalech

Přitom to nemusí být vždy ta správná cesta, přestože je budování brandu dlouhodobě důležité.

Důvod je jednoduchý. Žádný začátek podnikání není med a než se váš projekt dostane do zisku, může to pár let trvat. Do té doby je důležité držet se maximální efektivity a investovat omezené prostředky jen tam, kde dosáhnete rozumné návratnosti. A až s růstem zisku začít rozumně investovat i do svojí značky.

Jak na brandové balení za nízké ceny? 

V drtivé většině případů si můžete bohatě vystačit třeba s poštovní krabicí, větším razítkem s vaším logem nebo fixami v barvách značky.

Pak už jen stačí zapojit kreativitu. Taková bílá poštovní krabice s vaším orazítkovaným logem a srdíčkem ve firemní barvě nebo barevná samolepka s průhledným pozadím může být super začátek. 

A pro ty, kteří chtějí svoje balení posunout ještě o kousek dál, je tu hedvábný papír nebo dřevitá vlna.

Tip: Při vymýšlení designového balení nezapomeňte na to, že balík se cestou k zákazníkovi jistojistě ušpiní. > Balení musíte připravit i na to. Více o tom, jak vypadá balík, když dorazí k zákazníkovi, v našem článku.

Postřeh #3: Pečlivá příprava, půl úspěchu

Ještě než se otevřely brány veletrhu, byli jsme stále na pochybách, kolik návštěvníků se u nás zastaví. A tomu jsme přizpůsobili i náš plán. Původní varianta počítala s vychystáváním vzorků do papírových tašek a přípravou občerstvení v družném hovoru s návštěvníky přímo na místě. Myšlenka byla jednoduchá – navodit příjemnou a přirozenou atmosféru.

Jenže. Nakonec byl zájem o náš stánek takový,  že jsme se s vámi v podstatě nezastavili a někteří z nás skoro nestíhali ani vlastní oběd. :)

Proto – i když máte pochyby, kolik návštěv vám na stánek přijde – doporučujeme opravdu pečlivou přípravu všeho, co jde, protože v průběhu veletrhu už vám nemusí zbýt prostor ani na ty drobné práce. Pro příští veletrhy jsme tedy poučeni. Více občerstvení předem a důkladná kontrola i zdánlivě nedůležitě vypadajících drobností.