Sleva pro registrované zákazníky až 10 %
Heureka: 98 % lidí nás doporučuje
V obalech je potenciál a příležitost, jak oslovit zákazníky. A pokud se doplní o chytlavý reklamní slogan, pomáhají s budováním brandu.
A co má v současné době v potisku obalů hlavní slovo? Minimalismus a čistý design. Pestré barvy doplněné o originální texty.
Není tajemstvím, že obaly se zákazníkem komunikují ještě předtím, než se dostane k samotnému produktu. A toho se dá využít. Přesvědčte se sami.
Buďte neotřelí, buďte vtipní, odlehčete situaci. Když vzbudíte v zákazníkovi emoce, snadno si vás zapamatuje.
Česká značka Pura Vida šije oblečení pro milovníky barev a pohybu. Je svérázná stejně jako jejich lepicí páska, která se hemží slogany, co se nedrží zkrátka. Chcete taky takovou? ➜ Napište nám.
Lepicí pásky jsou pro slogany jako stvořené. Potiskneme i ty vaše.
Jednoduše a přitom osobně. Takhle na to jde česká značka přírodní kosmetiky Venira.
I vaši poštovní krabici vyzdobíme podobným sloganem.
Výrobce kol Jaegher taky sází na osobní kartu. Na přepravní krabici nechává prostor pro doplnění jména zákazníka.
Spojuje se tak osobní přístup s motivačním sloganem Drahý, pane Fabiane, váš Jaegher je připraven k lovu. To hned po složení skáčete na kolo a chcete si užít jízdu, ne?
Zdroj: Behance.net
Pestrobarevný design a zdánlivě obyčejný slogan Tvůj den od teď bude stát za to vyvolá úsměv na tváři a dobrou náladu.
Zdroj: Packhelp
Slogan Je den rozbalování. Jsem to já, koho hledáš? doplněný o minimalistický potisk taky funguje skvěle.
Zdroj: Packhelp
Milovníkům kávy určitě zavoní a zachutná slogan na této poštovní krabici.
Zdroj: Packhelp
A co teprve milovníkům pizzy tento Kousek nebe! Až do nebe vás nejspíš nedostane, ale ta hravost. Ta vás zaručeně dostane!
Zdroj: Packhelp
Jede vaše firma na zelené vlně? Tady je pár příkladů, jak o tom dát vědět světu.
Rohlíkovský slogan Příroda mě žere je prostě boží. Rohlík.cz balí pečivo do plně kompostovatelných sáčků vyrobených z kukuřičného škrobu. Nejen, že je v něm potravinám hej a pomáhá pečivo udržet déle čerstvé, ale je zároveň šetrný k přírodě.
Navíc mu dávají radu, co se sáčkem po jeho použití může dělat.
Rohlik.cz se svou kampaní ,,Příroda mě žere” jede na vlně udržitelnosti. Zdroj: Twitter.
Přejete si na obal dostat vlastní myšlenku? Dejte nám to vědět, raz dva potiskneme slogany i vaše obaly.
V podobném duchu promlouvá k zákazníkovi tato kompostovatelná obálka se svým sloganem Hej, vy tady. Jsem plně kompostovatelná, těší mě. A zákazníka těší dvojnásob.
Dostane svůj produkt v obalu, co šetří přírodu a ještě se pobaví.
Zdroj: Packhelp.com
Další příklady sloganů zaměřených na udržitelnost, kterými se můžete inspirovat.
Pokud si vůbec, ale vůbec nevíte rady, tady máte pár závěrečných tipů, čeho se můžete držet při vymýšlení vašeho vlastního sloganu.
Tohle byla ochutnávka. Podobných sloganů existují tisíce. My vás ale nechceme zahlit. Věříme, že vás tenhle výběr nakopne a pomůže vymyslet vlastní slogan, kterým si zákazníky získáte. My jsme připraveni vašimi nápady potisknout téměř cokoliv.
Sloganům a dobrým nápadům zdar!