Rozcestník

Prázdný košík
 
4 kroky k zelenějšímu e-shopu. Jaké to jsou?

Reklamace zboží

Zjistili jste po převzetí zboží, že je něco rozbité? Chybí vám nebo naopak přebývá v objednávce nějaké zboží? Moc nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci alespoň co nejvíce zjednodušit.

  • Reklamaci většinou vyřídíme do 2–3 pracovních dnů
  • Zboží nemusíte vracet v původním obalu

Poškozený obal zásilky

Pokud si při příjezdu kurýra všimnete poškozeného obalu zásilky:
  1. Zásilku přeberte.
  2. Kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře nebo e-mailem.
  3. Pokud to bude možné, poškozené zboží vyfoťte a fotky nahrajte do formuláře. Pomůže nám to v řešení reklamace s dopravcem.

Jak reklamovat zboží

  1. Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
  2. V pracovní dny se ozveme do 24 hodin a domluvíme se na detailech reklamace.
  3. Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, přijede si ho vyzvednout náš kurýr. Kurýra objednáme po domluvě s vámi.
  4. Podle domluvy vám vrátíme peníze, dopošleme chybějící zboží (klidně v příští objednávce) a nebo pošleme nové zboží.

Reklamační formulář

Následující pracovní den se vám ozveme s dalšími informacemi.

  • Vrácení peněz
  • Výměna zboží
  • Doposlání chybějícího zboží
Nahrát fotografii
Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.

Produkty v košíku

Košík můžete využít jako nákupní seznam

Produkty v něm vám uložíme do vaší příští návštěvy