Basket
Prázdný košík
Dnes máme kvůli stěhování ZAVŘENO. Vaše objednávky začneme vyřizovat hned ve čtvrtek 11. 3. Děkujeme za pochopení! Zjistit více >

Reklamace zboží

Zjistili jste po převzetí zboží, že je něco rozbité? Chybí vám nebo naopak přebývá v objednávce nějaké zboží? Moc nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci alespoň co nejvíce zjednodušit.

  • Reklamaci většinou vyřídíme do 2–3 pracovních dnů
  • Zboží nemusíte vracet v původním obalu

Poškozený obal zásilky

Pokud si při příjezdu kurýra všimnete poškozeného obalu zásilky:
  1. Zásilku přeberte.
  2. Kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře nebo e-mailem.
  3. Pokud to bude možné, poškozené zboží vyfoťte a fotky nahrajte do formuláře. Pomůže nám to v řešení reklamace s dopravcem.

Jak reklamovat zboží

  1. Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
  2. V pracovní dny se ozveme do 24 hodin a domluvíme se na detailech reklamace.
  3. Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, přijede si ho vyzvednout náš kurýr. Kurýra objednáme po domluvě s vámi.
  4. Podle domluvy vám vrátíme peníze, dopošleme chybějící zboží (klidně v příští objednávce) a nebo pošleme nové zboží.
Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.

Mohlo by se vám také hodit

Ušetříte za poštovné

Zboží si můžete osobně vyzvednout na 1017 místech po celé republice. Při objednávce do 12:00 ho k vám dopravíme hned následující den.
Celé dodací podmínky

Poradíme vám

Na vaše dotazy v pracovní době odpovíme do 2 hodin. S obaly pracujeme 10 let a o zkušenosti se s vámi dělíme na blogu.
Přečtěte si naše rady

Garance spokojenosti

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, sami si ho vyzvedneme a vrátíme vám plnou cenu.