Basket
Prázdný košík
6. 7. máme kvůli státnímu svátku ZAVŘENO. Vaše objednávky proto vyřídíme hned v úterý 7. 7. Děkujeme za pochopení!

Reklamace

Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, dojde k záměně objednávky nebo vám objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplňte prosím formulář níže.
Záleží nám na tom, abyste byli maximálně spokojeni a vyjdeme vám vstříc, i kdyby pochybení nebylo na naší straně.

Reklamační formulář

Reklamační formulář nám umožní zaobírat se vaším problémem co nejdříve.
V pracovní dny se vám ozveme nejpozději do 24 hodin od vyplnění a nabídneme řešení.

            Procházet…

              Osobní odběr na našem centrálním skladě v Brně

              Budeme velmi rádi, když si při osobním převzetí zkontrolujete obsah objednávky ještě u nás na pobočce. Případné nesrovnalosti pak můžeme vyřešit přímo na místě. Pokud zjistíte, že vám něco chybí či přebývá až po převzetí, vyplňte reklamační formulář nebo napište e-mail. Monika, Jana a Katka ze zákaznického oddělení s vámi vše rády vyřeší.  

              Doručení zboží kurýrem a převzetí
              na odběrných místech

              Zjevné poškození zjištěné při převzetí

              Pokud si již při převzetí všimnete poškozeného obalu zboží, zásilku vůbec nepřebírejte a kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned vám zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatíte jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.

              Pokud na zásilku spěcháte, zaznamenejte s kurýrem do přepravního listu zjištěné vady a balík převezměte. Původní obal prosím uschovejte – budeme jej potřebovat pro další reklamační řízení, které zařídíme my. I v tomto případě vás prosíme o vyplnění reklamačního formuláře nebo napsání e-mailu.

              Skryté poškození zjištěné až po převzetí

              Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplňte reklamační formulář nebo nám napište e-mail. Obratem vám zajistíme dodávku nového zboží a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeňte prosím uschovat původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.

              Záměna zboží / chybějící zboží

              Pokud jste po převzetí zboží zjistili, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se vám za to. Stačí, abyste vyplnili reklamační formulář nebo napsali e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku. V případě, že jste si něco sami omylem objednali navíc, není problém nám zboží zaslat zpátky a obratem vám vrátíme peníze.

              Ostatní reklamace

              Pokud k vám zboží dorazilo bez poškození, ale nejste spokojeni s jeho kvalitou, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Zakládáme si na tom, že dodáváme zboží od osvědčených výrobců – ovšem nejdůležitější je pro nás vaše úplná spokojenost s nákupem. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.

              Naše zákaznické centrum je vám k dispozici vždy, když budete mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budete chtít jen poradit.

              +420 530 504 505

              Ušetříte za poštovné

              Zboží si můžete osobně vyzvednout na 766 místech po celé republice. Při objednávce do 12:00 ho k vám dopravíme hned následující den.

              Poradíme vám

              Na vaše dotazy v pracovní době odpovíme do 2 hodin. S obaly pracujeme 10 let a o zkušenosti se s vámi dělíme na blogu.

              Garance spokojenosti

              Pokud nebudete se zbožím spokojeni, sami si ho vyzvedneme a vrátíme vám plnou cenu.
              Copyright © 2020 SECUPACK, s.r.o
              Zákaznická linka: +420 530 504 505, info@top-obaly.cz