Reklamace zboží
Zjistili jste po převzetí zboží, že je něco rozbité? Chybí vám nebo naopak přebývá v objednávce nějaké zboží? Moc nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci alespoň co nejvíce zjednodušit.
- Reklamaci většinou vyřídíme do 2–3 pracovních dnů
- Zboží nemusíte vracet v původním obalu
Poškozený obal zásilky
- Zásilku přeberte.
- Kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře nebo e-mailem.
- Pokud to bude možné, poškozené zboží vyfoťte a fotky nahrajte do formuláře. Pomůže nám to v řešení reklamace s dopravcem.
Jak reklamovat zboží
- Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
- V pracovní dny se ozveme do 24 hodin a domluvíme se na detailech reklamace.
- Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, přijede si ho vyzvednout náš kurýr. Kurýra objednáme po domluvě s vámi.
- Podle domluvy vám vrátíme peníze, dopošleme chybějící zboží (klidně v příští objednávce) a nebo pošleme nové zboží.