Basket
Prázdný košík

Nabídka práce: Asistent/ka obchodu

Autorem je Simona dne 2. 6. 2020

Máme vybráno!

Děkujeme za váš zájem, ale výběrové řízení je už u konce. Děkujeme všem zájemcům a zájemkyním, kteří se nám přihlásili.

Nepropásněte příště naše volné pozice – Sledujte nás na Facebooku, kde se o nich dozvíte jako první.

Aktualizace: 25. 6. 2020

____

Pokud jste super pečliví a dobře zorganizovaní, máte u nás napůl vyhráno. Hledáme asistenta nebo asistentku obchodu.

Kdo jsme? Jsme e-shop, který prodává obalové materiály v Česku, Polsku a na Slovensku. Jsme tady už 10 let a tak vám můžeme slíbit, že se dostanete k opravdu zajímavým zakázkám a firmám, které byste jinde nepoznali.

To všechno v malém a neformálním kolektivu, který vás podrží.


 

Co bude náplní vaší práce

  • Spolupracovat s obchodním týmem a administrativně ho podporovat (připravovat pro ně podklady a zadávat do kalendáře důležitá data)
  • Dohlížet na hladký chod zakázek (poté, co je zadáte do systému, budete domlouvat výrobu, hlídat termíny, informovat zákazníka a kontrolovat výsledek)
  • Pracovat v našem interním systému (zejména zadávat a kontrolovat stav objednávek; pokud umíte v Altus Variu, máte u nás výhodu)
  • Komunikovat se zákazníky a dodavateli po e-mailu i telefonu (budete řešit objednávky, dotazy a případné reklamace zákazníků a kontrolovat u dodavatelů termíny dodání)

Koho hledáme

  • Člověka, který na podobné pozici pracoval a ví, že nejde o pouhou administrativu nebo vaření kávy návštěvám, ale klíčovou pozici, na které stojí obchodní oddělení.
  • Člověka, který si umí věci zorganizovat a držet se naplánované denní agendy.
  • Člověka, který je pečlivý, kterému neuteče termín ani nesrovnalost v objednávce.
  • Člověka, který se nebojí s týmem mluvit, protože náš tým stojí na spolupráci.
  • Zkušenost s prací v Altus Vario VÝHODOU
  • Zkušenost na stejné pozici VÝHODOU
  • Znalost cizího jazyka VÝHODOU

Nabízíme

  • nástupní mzda 20.000 Kč + odměny + stravenky v hodnotě 100 Kč
  • po půl roce zvýšení mzdy na 22.000 Kč, po roce na 24.000 Kč hrubého
  • další navýšení mzdy v závislosti na schopnostech a růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • firemní telefon
  • MultiSport karta zcela zdarma
  • mzdu každý rok aktualizujeme o inflaci

Podrobnosti

Chcete u nás pracovat?

Pošlete personalistce Simoně životopis na e-mail simona.grobnerova@top-obaly.cz.

Do předmětu napište “ASISTENT OBCHODU”.
 

za tým Top-obaly.cz
Simona Gröbnerová

Simona Gröbnerová

P.S. Chcete nás poznat blíž? Podívejte se na náš Instagram nebo Facebook, kde se dělíme o každodenní dění.

Ušetříte za poštovné

Zboží si můžete osobně vyzvednout na 766 místech po celé republice. Při objednávce do 12:00 ho k vám dopravíme hned následující den.

Poradíme vám

Na vaše dotazy v pracovní době odpovíme do 2 hodin. S obaly pracujeme 10 let a o zkušenosti se s vámi dělíme na blogu.

Garance spokojenosti

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, sami si ho vyzvedneme a vrátíme vám plnou cenu.
Copyright © 2020 SECUPACK, s.r.o
Zákaznická linka: +420 530 504 505, info@top-obaly.cz