Prázdný košík

Nabídka práce: Asistent/ka obchodu

Autorem je Simona dne 16. 4. 2019

Pokud jste super pečliví a dobře zorganizovaní, máte u nás napůl vyhráno. Hledáme asistenta nebo asistentku obchodu, který bude podporovat náš tým.

[EDIT] Děkujeme všem uchazečům za zájem. Pozice Asistent/ka obchodu je už obsazená.
Sledujte nás na Facebooku a zkuste to s námi příště.

 

Kdo jsme? Jsme e-shop, který prodává obalové materiály v Česku, Polsku a na Slovensku. Jsme tady už 10 let a tak vám můžeme slíbit, že se dostanete k opravdu zajímavým zakázkám a firmám, které byste jinde nepoznali.

To všechno v malém a neformálním kolektivu, který vás podrží.

Dvě ženy v kanceláři sedící před počítačem
 

Co bude náplní vaší práce

  • Spolupracovat s obchodním týmem a administrativně ho podporovat (připravovat pro ně podklady a zadávat do kalendáře důležitá data)
  • Dohlížet na hladký chod zakázek (poté, co je zadáte do systému, budete domlouvat výrobu, hlídat termíny a kontrolovat výsledek)
  • Pracovat v našem interním systému (zejména zadávat a kontrolovat stav objednávek; pokud umíte v Altus Variu, máte u nás výhodu)
  • Komunikovat se zákazníky a dodavateli po e-mailu i telefonu (budete řešit objednávky, dotazy a případné reklamace zákazníků a kontrolovat u dodavatelů termíny dodání)

Koho hledáme

  • Člověka, který na podobné pozici pracoval a ví, že nejde o pouhou administrativu nebo vaření kávy návštěvám, ale klíčovou pozici, na které stojí obchodní oddělení.
  • Člověka, který si umí věci zorganizovat a držet se naplánované denní agendy.
  • Člověka, který je pečlivý, kterému neuteče termín ani nesrovnalost v objednávce.
  • Člověka, který se nebojí s týmem mluvit, protože náš tým stojí na spolupráci.
  • Zkušenost s prací v Altus Vario VÝHODOU
  • Zkušenost na stejné pozici VÝHODOU
  • Znalost cizího jazyka VÝHODOU

Nabízíme

  • nástupní mzda 20.000 Kč hrubého
  • po zaučení navýšení o 4000 Kč
  • další navýšení mzdy v závislosti na schopnostech a růstu
  • stravenky + odměny
  • 25 dnů dovolené
  • firemní telefon
  • karta MultiSport
  • mzdu každý rok aktualizujeme o inflaci

Podrobnosti

  • práce na hlavní pracovní poměr
  • místo výkonu práce: v Rajhradě na ulici Stará pošta
  • pracovní doba: 7:00–15:30 (po zkušební době se můžeme domluvit na úpravě)
  • nástup nejdříve v polovině května nebo dohodou
     

Chcete u nás pracovat?

Pošlete personalistce Simoně životopis na e-mail simona.grobnerova@top-obaly.cz.

Do předmětu napište “ASISTENT”.
Uchazeče začneme zvát na pohovory od 1. května.
 

za tým Top-obaly.cz
Simona Gröbnerová

Simona Gröbnerová

P.S. Chcete nás poznat blíž? Jsme mladý a neformální kolektiv, všichni si tady tykáme a kostýmky necháváme viset doma ve skříni. Přesvědčte se sami na našem Instagramu nebo Facebooku.

Ušetříte za poštovné

Zboží si můžete osobně vyzvednout na 731 místech po celé republice. Objednávky přijaté dnes doručíme do 2 pracovních dnů.

Poradíme vám

Na vaše dotazy v pracovní době odpovíme do 2 hodin. S obaly pracujeme 10 let a o zkušenosti se s vámi dělíme na blogu.

Garance spokojenosti

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, sami si ho vyzvedneme a vrátíme vám plnou cenu.
Copyright © 2019 SECUPACK, s.r.o
Zákaznická linka: +420 530 504 505, info@top-obaly.cz