Prázdný košík

Nabídka práce: Asistent/ka obchodního oddělení

Autorem je Dominik dne 27. 12. 2018

Máte rádi, když jsou věci dobře zorganizované a odsýpají? Potěší vás úspěšný obchod? Úspěšných obchodů se u nás podaří celá řada a vy teď můžete být jejich součástí – od nového roku hledáme pro obchodní oddělení asistentku.

Co bude náplní vaší práce

  • Budete pravou rukou Lucky, která obchodní oddělení vede. Budete s ní pravidelně v kontaktu, abyste jí organizovali denní plán.
  • Budete dohlížet na hladký chod objednávek. Poté, co je zadáte do systému, budete domlouvat výrobu, hlídat termíny a kontrolovat výsledek.
  • Často budete komunikovat se zákazníky a dodavateli. Po e-mailu i telefonu.
  • Během dne se otočíte u vedoucího skladu nebo nákupčího, se kterými budete domlouvat příjem a naskladnění objednávek.
  • Naučíme tě používat program Vario, který používáme pro obchod, vedení skladu i účetnictví.

Koho hledáme

  • Člověka, který má zkušenosti s podobnou pozicí a ví, že nejde o pouhou administrativu nebo vaření kávy návštěvám, ale klíčovou pozici, na které obchodní oddělení stojí.
  • Zásadní je schopnost organizace, aby uměl naplánovat denní agendu a držet se jí.
  • U nás musí všechno do puntíku sedět. Potřebujeme pečlivého člověka, kterému neuteče termín ani nesrovnalost v objednávce.
  • Náš tým stojí na spolupráci, proto si ceníme týmových hráčů, kteří se s ostatními umí dohodnout.
  • Pracovat se základními funkcemi Excelu by pro něj neměl být problém.
  • Neměl by se bát zvednout telefon a umět napsat dopis.

Podrobnosti

  • práce na hlavní pracovní poměr
  • místo výkonu práce: v Rajhradě na ulici Stará pošta
  • pracovní doba: 7:00–15:30 (po zkušební době se můžeme domluvit na úpravě)
  • nástup: 1. února 2019 nebo dohodou

Nabízíme

  • nástupní mzda 20.000 Kč hrubého
  • stravenky + odměny
  • 25 dnů dovolené
  • firemní telefon
  • karta MultiSport
  • mzdu každý rok aktualizujeme o inflaci
  • další navýšení mzdy v závislosti na schopnostech a růstu

Chcete u nás pracovat?

Pošlete personalistce Simoně životopis na e-mail simona.grobnerova@top-obaly.cz.

Do předmětu napište “ASISTENT”. Pohovory plánujeme na 2. týden v lednu. 

za Top-obaly.cz
Dominik Řihák

P.S. Chcete nás poznat blíž? Jsme mladý a neformální kolektiv, všichni si tady tykáme a kostýmky necháváme viset doma ve skříni. Přesvědčte se sami na našem Instagramu nebo Facebooku.

Budeme vám posílat akční nabídky a slevové kupóny.

Ušetříte za poštovné

Zboží si můžete osobně vyzvednout na 847 místech po celé republice. Při objednávce do 12:00 ho k vám dopravíme hned následující den.

Poradíme vám

Na vaše dotazy v pracovní době odpovíme do 2 hodin. S obaly pracujeme 10 let a o zkušenosti se s vámi dělíme na blogu.

Garance spokojenosti

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, sami si ho vyzvedneme a vrátíme vám plnou cenu.
Copyright © 2019 SECUPACK, s.r.o
Zákaznická linka: +420 530 504 505, info@top-obaly.cz